POLITIKA PRIVATNOSTI: INFORMACIJE O ZAŠTITI VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
U Grupi Renault nastavljamo osiguravati usklađenost s propisima o zaštiti osobnih podataka i stavljamo ju u središte naše etike, kako je opisano u Politici zaštite osobnih podataka Grupe, dostupnim na www.renaultgroup.com/en/information-on-personal-data-protection.
U Grupi Renault vjerujemo da je zaštita osobnih podataka ključna za uspostavljanje povjerljivog odnosa s našim kupcima. Stoga namjeravamo osigurati maksimalnu transparentnost u obradi osobnih podataka, kako onih koje nam dostavljaju naši kupci sami, tako i onih koje prikupljamo kroz različite kontakte koje kupci mogu imati s nama.
Svrha ove obavijesti o zaštiti vaših osobnih podataka je pružiti detaljne informacije o uvjetima obrade vaših osobnih podataka od strane Renault Grupe, kao i o pravima i opcijama koje su vam dostupne za kontrolu vaših osobnih podataka i zaštitu vaše privatnosti.
1. TKO SU VODITELJI OBRADE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
Grupa Renault je međunarodna grupa:
- koja uključuje marke Renault, Dacia, Nissan, Alpine, Renault Samsung Motors i Lada,
- koja se sastoji od različitih pravnih osoba u Francuskoj i inozemstvu, odgovornih posebno za proizvodnju, distribuciju vozila i dijelova te prodaju srodnih usluga, kao što su povezane usluge, održavanje, jamstvo i financiranje,
- i kojoj je matična tvrtka Renault SAS sa sjedištem u Francuskoj, na adresi 13/15 quai le Gallo 92100 Boulogne-Billancourt.
Grupa Renault također se oslanja na mrežu ovlaštenih distributera za prodaju vozila svojih marki i srodnih proizvoda i usluga.
Tvrtke Grupe Renault i/ili njezina mreža distributera mogu prikupljati i obrađivati osobne podatke o vama. Njihova odgovornost za obradu vaših osobnih podataka razlikuje se ovisno o tvrtki Grupe ili mreži distributera s kojima dijelite svoje osobne podatke i ulozi koju oni imaju u različitim uslugama ili proizvodima koji se pružaju. Za potrebe ovog dokumenta, "mi" ili "Renault" odnosi se na tvrtku Renault SAS, obrađuju GA Croatia d.o.o. i ovlaštene distributere kod kojih se nalaze vaši podaci.
Općenito, sljedeći su zajednički voditelji obrade u smislu primjenjivih propisa o osobnim podacima:
tvrtka GA Croatia d.o.o. (u daljnjem tekstu GA Croatia) koja se nalazi na adresi Radnička cesta 47, 10000 Zagreb, Hrvatska. Za sva pitanja u vezi s obradom podataka ili vašim pravima, molimo kontaktirajte ovlaštenu osobu za zaštitu podataka: HR-Dacia-zop@grandautomotive.eu i mreža ovlaštenih distributera, čiji su popis i kontakt podaci objavljeni na https://www.dacia.hr/trgovci.html.
U određenim slučajevima, Renault SAS i GA Croatia d.o.o. također mogu obrađivati vaše osobne podatke kao neovisni voditelji podataka. Kontakt podaci osobe ovlaštene za zaštitu osobnih podataka Renault SAS su sljedeći: Renault SAS, Direction juridique - Délégué à la protection des données, 13/15 quai le Gallo 92100 Boulogne-Billancourt.
Prikupljene podatke dijelimo unutar GA Croatia i s vašim odabranim distributerom kako bismo vas rasteretili od dvostrukog predavanja istih podataka. U slučaju ako odaberete više trgovaca, mi ćemo svima koje ste odabrali predati vaše osobne podatke i privole. Svrha takvog djelovanja je osigurati točnost vaših podataka u zbirki, što je još jedna od naših obveza.
2. KOJE OSOBNE PODATKE OBRAĐUJEMO?
"Osobni podaci" znače sve informacije koje se mogu koristiti za vašu identifikaciju bilo izravno (kao što je vaše ime) ili neizravno (npr. korištenjem jedinstvenog broja kupca).
Općenito govoreći, obvezujemo se prikupljati samo osobne podatke potrebne za svaku od svrha za koje obrađujemo vaše osobne podatke.
Osobni podaci koje prikupljamo ovise o našoj interakciji s vama i mogu uključivati sljedeće informacije:
- vaš identitet i kontakt podaci (prezime, ime, poštanska adresa, e-mail adresa, telefon itd.),
- podaci koji se odnose na vašu osobnu i/ili profesionalnu situaciju (obiteljska situacija, društveno-profesionalna kategorija itd.),
- vaše podatke o plaćanju i transakciji (vrsta plaćanja, odobreni popust itd.),
- podaci koji se odnose na naš komercijalni odnos, posebno naše interakcije i ugovore (povijest narudžbi, postprodajne operacije, ugovori o uslugama, igre, interakcija s našim pozivnim centrom, itd.),
- vaše identifikacijske podatke vozila (marka, model, registracija, VIN broj, itd.),
- vaši podaci o geolokaciji (vaša privola se dobiva kada to zahtijevaju propisi),
- podaci koji se odnose na korištenje vozila (kilometraža, putovanje, korištenje multimedije, itd.) i, gdje je primjenjivo, njegova baterija (razina napunjenosti itd.),
- ako imate povezano vozilo, podaci koji omogućuju kontrolu nad vozilom i, gdje je primjenjivo, njegovom baterijom (zaključavanje/otključavanje, predviđanja, programiranje punjenja baterije, itd.), koji se odnose na način vožnje (korištenje kontrola, ubrzanje, kočenje itd.) ili na pružanje povezanih usluga ili aplikacija na vozilu,
- podaci potrebni za provođenje lojalnosti, izravnog marketinga, istraživanja tržišta ili anketa (npr. preferencije vašeg vozila),
- podaci koji se odnose na vaše digitalne profile (online račune),
- podaci o korištenju naših web stranica i mobilnih aplikacija, kao i o našoj komunikaciji (broj posjeta, posjećene stranice, otvorene poruke itd.).
Podaci koji se odnose na vaše vozilo odnose se na vrijeme vašeg stvarnog vlasništva nad vozilom.
Kao takvi, podaci potrebni za odgovor na vaš zahtjev ili ispunjenje potreba ugovora ili zakonske obveze istaknuti su u obrascima za prikupljanje. Ako ne želite dati obvezne podatke, možda nećemo moći obraditi vaš zahtjev ili vam pružiti relevantne usluge. Ostale informacije su namijenjene boljem upoznavanju, posebice slanju prilagođenih poruka. Stoga su ove informacije neobavezne.
Potičemo vas da nas redovito pisanim putem obavještavate o svim promjenama vaših osobnih podataka.
Proizvodi i usluge koje nudimo prvenstveno su za odrasle. Stoga ne provodimo nikakvu posebnu obradu maloljetnika.
3. ZA ŠTO SE KORISTE VAŠI OSOBNI PODACI?
U nastavku vam pružamo objašnjenja u vezi s okolnostima prikupljanja vaših osobnih podataka, svrhama u koje ih obrađujemo i vremenskim razdobljem za čuvanje vaših osobnih podataka.
3.1 OKOLNOSTI PRIKUPLJANJA
Vaše osobne podatke prikupljamo posebno kada:
- posjetite jednu od naših web stranica koje mogu koristiti kolačiće ili druge oznake za praćenje,
- kontaktirate nas putem online obrasca, e-pošte, telefona, live chata, posjeta zastupstvu ili na bilo koji drugi način,
- sudjelujete u nagradnoj igri ili na događaju ili se pretplatite na naše e-novosti,
- kupujete vozilo ili servis (održavanje, popravak, jamstvo, povezane usluge),
- koristite povezano vozilo,
- odgovorite na jedno od naših studija ili anketa o zadovoljstvu,
- izradite korisnički račun za pristup našim uslugama sa svog računala ili pametnog telefona,
- s nama komunicirate na društvenim mrežama, na stranicama Renaulta uključujući Facebook, Instagram i Twitter gumbe "Sviđa mi se", "Podijeli" ili "Tvit", što može dovesti do prikupljanja i razmjene osobnih podataka između društvenih mreža i nas.
Također možemo dobiti informacije o vama putem drugih tvrtki u našoj grupi ili partnera, uz vašu privolu kada to zahtijevaju propisi.
3.2 CILJEVI OBRADE OSOBNIH PODATAKA?
Kao dio našeg odnosa i u skladu s okolnostima u kojima se prikupljaju vaši osobni podaci, možemo koristiti vaše podatke za:
- A - upravljanje našom početnom interakcijom;
- B - upravljanje našim poslovnim odnosima;
- C - upravljanje uslugama koje pruža vaše povezano vozilo i aplikacije u vozilu;
- D - provođenje studija i analiza;
- E - upravljanje našim marketinškim aktivnostima.
3.2.A UPRAVLJANJE NAŠOM POČETNOM INTERAKCIJOM
Cilj |
Pravna osnova |
---|---|
Praćenje posjete naših internetskih stranica ili mobilnih aplikacija i upravljanje njihovim djelovanjem i sigurnošću. |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli na kolačiće pohranjene/čitane na vašem uređaju (pogledajte našu politiku kolačića) i na našem legitimnom interesu (da vam pružimo sigurne stranice i aplikacije). |
Zahtjevi za informacijama, procjenama ili ponudama, testnim vožnjama (i eventualnim povratom novčanih kazni povezanih s probnim vožnjama) itd. |
Ova je obrada opravdana predugovornim odnosom koji proizlazi iz vašeg zahtjeva ili našim zakonskim obvezama (suradnja s tijelima za naplatu novčanih kazni). |
Navigacija i interakcija s obožavateljima naše Facebook stranice. |
Ova obrada je opravdana ugovornim odnosom koji imate kao korisnik Facebooka. U tom kontekstu, GA Croatia d.o.o. i Facebook zajednički su voditelji obrade osobnih podataka. |
Skrećemo vam pozornost da Facebook provodi izvješćivanje o aktivnostima i statistici u anonimiziranom obliku od posjeta "fan stranici" za potrebe upravljanja promocijom Renaultove aktivnosti, a može ih koristiti i za poboljšanje Facebook sustava oglašavanja. Više informacija o tome kako Facebook obrađuje osobne podatke možete dobiti ako pogledate njegovu politiku privatnosti koja je dostupna na www.facebook.com/about/privacy.
3.2.B UPRAVLJANJE NAŠIM POSLOVNIM ODNOSIMA
Cilj |
Pravna osnova |
---|---|
Upravljanje narudžbom vašeg vozila (uključujući praćenje od proizvodnje do isporuke), zahtjevom za registraciju, narudžbom dokumenata koji se odnose na vaše vozilo, ugovorima (održavanje, produljeno jamstvo, povezane usluge), popravcima, jamstvom (uključujući vaše zahtjeve za podršku), pomoć na cesti itd. |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Upravljanje vašim korisničkim računima i načinima provjere autentičnosti. |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Upravljanje vašim sudjelovanjem na forumima, zajednicama. |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli. |
Upravljanje vašim pritužbama. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (sprečavanje pravnog postupka). |
Odgovaranje na vaše moguće zahtjeve za ostvarivanje prava u vezi s vašim osobnim podacima (pogledajte odjeljak o "vaša prava"). |
Ova se obrada temelji na našim zakonskim obvezama i može uključivati provjeru vašeg identiteta. |
Provođenje naših anketa o zadovoljstvu, odgovor na vaša mišljenja, kako bismo poboljšali zadovoljstvo naših kupaca i naših proizvoda i usluga. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda i usluga). |
Upravljanje našom konsolidiranom bazom podataka o kupcima / potencijalnim kupcima. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (da imamo ažuran i konsolidiran pregled podataka). |
Upravljanje raznim operacijama koje se provode na vašem vozilu. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (prateći kvalitetu naših proizvoda). |
Odpoklic Povlačenje vozila zbog problema s kvalitetom.zaradi težave s kakovostjo. |
Ova se obrada temelji na našim zakonskim obvezama (propisi o neispravnim proizvodima) i na našim legitimnim interesima (za osiguranje kvalitete naših proizvoda). |
Kada ste u kontaktu s našim pozivnim centrima, cilj nam je maksimalno zadovoljiti vaše zahtjeve. Vaši pozivi mogu biti snimljeni kako bismo pružili dokaz naše poslovne komunikacije. Međutim, tome se možete suprotstaviti u bilo kojem trenutku i bez razloga.
3.2.C UPRAVLJANJE USLUGAMA KOJE PRUŽA VAŠE POVEZANO VOZILO I APLIKACIJE U VOZILU
Cilj |
Pravna osnova |
---|---|
Osiguravanje vaše sigurnost na cesti (npr. hitni poziv, upozorenje na opasnost od sudara, detekcija napuštanja trake, ograničavač brzine i automatsko kočenje u nuždi). |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama ili našim zakonskim obvezama. |
Pružanje i upravljanje vašim poslovnim aplikacijama (ciljano oglašavanje, pomoć pri kvarovima, personalizirano osiguranje). |
Ova je obrada opravdana, prema potrebi, vašom privolom ili našim legitimnim interesima (pružanjem relevantnog sadržaja) na koje možete prigovoriti ili ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Osiguravanje kibernetičke sigurnosti sustava. |
Ova obrada je opravdana našim legitimnim interesom (da vam pružimo sigurne sustave). Ako se protivite takvoj obradi, ne možemo vam pružiti sigurne sustave. |
Aktivacija vaših povezanih usluga i ugrađenih aplikacija, upravljanje vašim računima i povezanim ugovorima. |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Podrška u borbi protiv krađe (prijava krađe, praćenje ukradenih vozila). |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Pružanje povezanih usluga i aplikacija za pomoć u vožnji u vozilu (napredne poruke, ekološka vožnja, pomoć pri parkiranju; ukoliko nacionalni regulator takve podatke smatra osobnim podacima). |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Daljinski pregled (pregled vozila i armaturne ploče). |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Pružanje povezanih usluga i aplikacija za navigaciju u vozilu. |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli. |
Upravljanje i pružanje usluga povezanih s vašom baterijom i povezanim uslugama i povezanim aplikacijama na vozilu. |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama. |
Pružanje usluga dijagnostike, servisiranja i održavanja za vaša vozila, sustave i karte (upozorenja o djelovanju vozila, podsjetnik na redoviti servisni pregled, daljinsko ažuriranje softvera, proaktivno održavanje, redovito održavanje itd.) |
Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama i gdje je primjenjiv naš legitimni interes, na što možete prigovoriti. |
Pružanje prilagođenih ponuda (npr. prilagođeni popust za nadolazeći redoviti servisni pregled korištenjem podataka o kilometraži za predviđanje servisnog pregleda). |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli ili, ako je primjenjivo, na našem legitimnom interesu za poboljšanje i personaliziranje vašeg korisničkog iskustva, čemu možete prigovoriti. |
Neke povezane usluge ili ugrađene aplikacije na koje ste se pretplatili trebaju koristiti usluge koje nudi Google kako bi vam pružio podatke o karti ili točke interesa u vašem vozilu ili na vašem pametnom telefonu. Više informacija o tome kako Google obrađuje vaše osobne podatke možete dobiti u pravilima o privatnosti dostupnim na: https://policies.google.com/privacy?hl=hr.
Kada vam šaljemo poruke na zaslonu vašeg vRenaulta, službi za korisnike.ozila, cilj nam je obavijestiti vas o prestanku jednog od vaših ugovora o servisu i predložiti vam da ga obnovite.
Neke povezane usluge i ugrađene aplikacije mogu zahtijevati obradu podataka o vašoj lokaciji. Prije obrade podataka potrebna je vaša privola. Svoju privolu i ovu obradu možete opozvati u bilo kojem trenutku putem postavki na zaslonu vozila ili kontaktiranjem Renaulta, službi za korisnike.
Za neka električna vozila, kada povežete telefon s vozilom, bit će potreban broj vašeg mobilnog telefona za slanje obavijesti o stanju baterije. Postavkama obavijesti možete upravljati u kartici "Moje obavijesti" u aplikaciji Renault, koja se koristi za pregled stanja baterije.
Za informacije o aktiviranju vaših usluga, dijeljenju i zaustavljanju vaših podataka, obratite se lokalnom prodavaču ili telefonom (pogledajte odjeljak o pravima u nastavku).
Predani smo poštivanju vaše privatnosti, ali vas podsjećamo da je vaša odgovornost obavijestiti bilo kojeg drugog korisnika ili kupca o povezanim uslugama u vozilu i aktivnostima prikupljanja podataka na koje ste pristali. Prije nego što prodate i/ili prenesete svoje vozilo, morate zaustaviti sve aktivnosti prikupljanja podataka iz vozila (putem postavki vozila ili kontaktirajte našu službu za korisnike).
3.2.D PROVOĐENJE STUDIJA I ANALIZA
Studije i analize provode se kako bismo izmjerili našu učinkovitost, ocijenili kvalitetu naših proizvoda i usluga te razinu zadovoljstva kupaca te ih kontinuirano poboljšavali.
Cilj |
Pravna osnova |
---|---|
Pozivi da se odazovete na studije u kontekstu razvoja novih proizvoda i usluga te da izmjerimo imidž naše marke. |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli. |
Izrada analiza za mjerenje našeg komercijalnog učinka, uključujući učinkovitost naših marketinških operacija. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za mjerenje uspješnosti naše aktivnosti) na koje možete prigovoriti. |
Istraživanje i razvoj novih proizvoda i usluga. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda i usluga) na koje možete prigovoriti. |
Osiguravanje kvalitete naših vozila i dijelova, uključujući studije nezgoda i izdržljivosti. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda) na koje možete prigovoriti. |
Provođenje analiza za poboljšanje zadovoljstva kupaca. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda i usluga) na koje možete prigovoriti. |
3.2.E UPRAVLJANJE NAŠIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA
Cilj |
Pravna osnova |
---|---|
Slanje reklamnih kampanja (digitalnih ili drugih) i drugih vijesti. |
Ova se obrada temelji na vašoj privoli i/ili našim legitimnim interesima (da vam pružimo relevantne informacije) na koje možete prigovoriti. |
Igre i natjecanja, događanja i sponzorstva. |
Ova se obrada temelji na ugovoru (prihvaćanje pravila). |
Internetsko ciljano oglašavanje, prilagođavanje sadržaja. |
Ova se obrada temelji na našem legitimnom interesu (podijeliti vaše podatke s partnerima za oglašavanje radi prikazivanja personaliziranih ponuda) čemu možete prigovoriti ili na temelju vaše privole na kolačiće pohranjene/čitane na vašem uređaju (pogledajte naša pravila o kolačićima: www.dacia.hr/kolacici). |
Napredne analize za marketinšku prilagodbu (profiliranje) i poboljšanje znanja kupaca i tržišta. |
Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (da bolje upoznamo ponašanje naših kupaca i potencijalnih klijenata i/ili da vam pružimo relevantan sadržaj) na koje možete prigovoriti. |
Analiziramo osobne podatke naših kupaca i potencijalnih kupaca, kako podatke koje ste nam izravno dostavili (uključujući podatke koji se odnose na pregledavanje naših web stranica i korištenje naših mobilnih aplikacija, uz privolu) tako i podatke trećih strana (podložno privoli gdje je to potrebno) za stvaranje algoritama koji nam omogućuju procjenu i/ili predviđanje vaših potencijalnih interesa i preferencija za naše proizvode i usluge (koristeći bodove i segmentaciju).
Korištenje takvih alata propisima je definirano kao profiliranje. Vjerujemo da je u našem legitimnom interesu razumjeti želje naših kupaca i mogućnost da vam pružimo sadržaj koji zadovoljava vaše potrebe ili želje. Razmotrili smo relevantne interese i poduzeli mjere kako bismo osigurali da vaša temeljna prava i slobode ne budu povrijeđene.
Aktivnosti analize osmišljene su za pružanje prilagođenog sadržaja, poput posebnih ponuda putem e-pošte, u Renaultovim telefonskim aplikacijama i sadržaja na našim web stranicama ili web stranicama trećih strana (npr. Facebook). Na primjer, obrada ovih podataka može nas dovesti do toga da vam pošaljemo ponude u vezi s segmentom automobila koji će vas vjerojatno zanimati. To nam također omogućuje da vam ne šaljemo određene ponude za oglašavanje ako razumijemo da neće odgovarati vašim interesima.
Više informacija o ovom artiklu dostupno je na zahtjev. Ako ne želite da vam šaljemo ponude na temelju profiliranja, možete tome prigovoriti kako je opisano u odjeljku "kako ostvariti svoja prava".
3.3 TRAJANJE ČUVANJA VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
U skladu s propisima, obvezujemo se čuvati vaše osobne podatke samo onoliko vremena koliko je potrebno za postizanje željenog cilja, ispunjavanje vaših potreba ili ispunjavanje naših zakonskih obveza.
Pri određivanju ovog vremena posebno uzimamo u obzir sljedeće:
- duljinu vašeg ugovora,
- vrijeme potrebno za obradu vašeg zahtjeva ili pritužbe,
- koliko je vaš korisnički račun bio otvoren, osim ako nije bio neaktivan 3 godine,
- vaš interes za naše robne marke,
- potrebu da vodite evidenciju o vašim interakcijama s nama, kako biste učinkovito upravljali našim poslovnim odnosom. Ovo razdoblje će se razlikovati ovisno o tome jeste li kupili vozilo ili uslugu kao što je popravak, ili ste samo stupili u interakciju s nama bez sklapanja ugovora s nama,
- naše zakonske ili regulatorne obveze (to se posebno odnosi na tehničke podatke naših vozila).
Ako imate ugovor s nama, vaši osobni podaci čuvaju se najviše 15 godina nakon vaše posljednje aktivnosti.
Ako nemate ugovor s nama i dali ste pozitivnu privolu, vaši osobni podaci čuvaju se najviše 3 godine nakon vaše posljednje aktivnosti.
Kada više ne trebamo koristiti vaše osobne podatke, oni se brišu iz naših sustava i zapisa ili postaju anonimni tako da vas više ne možemo identificirati.
Međutim, možda će biti potrebno arhivirati neke od vaših osobnih podataka kako bismo mogli odgovoriti na bilo koji pravni postupak, tijekom zastare predviđene mjerodavnim zakonodavstvom.
4. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA
Unutar Grupe Renault i članova njezine prodajno - servisne mreže osiguravamo da samo osobe koje su propisno ovlaštene za obradu vaših osobnih podataka za svoje funkcije i zadatke imaju pristup vašim podacima.
Vaše osobne podatke možemo podijeliti s našom ovlaštenom mrežom prodavača i servisera marki automobila koje zastupamo te matičnim tvrtkama Renault SAS i Nissan International SA.
Vaše osobne podatke možemo također podijeliti s drugim tvrtkama u Renault Grupi odnosno s podružnicama koje nude financijske usluge kao što su RCI Banque SA ili RCI Usluge d.o.o., ograničeno, ili zbog legitimnih interesa (u svrhu analize rezultata prodaje) ili zbog ispunjenja naših ugovornih obveza, ili, ako to zahtijevaju propisi, na temelju vaše prethodne privole za svrhe na koje se vaša privola odnosi.
Ti subjekti mogu djelovati kao voditelji obrade podataka u skladu sa svojom politikom zaštite osobnih podataka ili kao obrađivači za izvršavanje zadataka u skladu s uputama koje su im dane.
Kako bismo obradili sve ili dio vaših osobnih podataka, pozivamo provjerene pružatelje trećih strana koji djeluju kao obrađivači u skladu s našim uputama i isključivo u naše ime da ispune sljedeće funkcije:
- hosting, rad ili održavanje naših baza podataka, web stranica i mobilnih aplikacija;
- pružanje usluga provjere identiteta;
- kupnju ili potencijalnu kupnju našeg poslovanja ili na neki drugi način u slučaju spajanja, reorganizacije ili sličnog događaja;
- upravljanje odnosima s klijentima (pozivni centri, komunikacijski alati, itd.);
- pružanje usluga povezanih s našim marketingom, uključujući slanje komercijalnih ponuda;
- organizacija natjecanja, nagradnih igara i događanja;
- provođenje studija i anketa;
- policija, tijela za borbu protiv prijevara i provjere identiteta, druga tijela za provedbu zakona, vladina i porezna tijela u Hrvatskoj ili inozemstvu za otkrivanje, istragu i sprječavanje kaznenih djela (imajte na umu da agencije za borbu protiv prijevara također mogu dopustiti tijelima za provedbu zakona pristup i korištenje vaših informacije za otkrivanje, istragu i sprječavanje kriminala);
- sudovi u Hrvatskoj ili inozemstvu, prema potrebi za ispunjavanje zakonskih zahtjeva za provođenje pravde, za zaštitu vitalnih interesa i zaštitu sigurnosti ili integriteta našeg poslovanja.
Za svu ovu razmjenu podataka jamčimo da radimo samo s tvrtkama od povjerenja i štitimo te odnose (kroz ugovore, revizije, jamstva, sigurnosne testove itd.).
U nekim slučajevima možemo podijeliti neke od vaših osobnih podataka s partnerima koji će ih koristiti u vlastite svrhe. U tom slučaju, ovi partneri će djelovati kao voditelji obrade podataka i njihova politika obrade osobnih podataka primjenjuje se na prenesene podatke. Osiguravamo da tražimo vaš pristanak za ovo dijeljenje kada to zahtijeva zakon, ili barem da vam omogućimo prigovor.
Nudimo vam mogućnost korištenja vaših podataka o povezivanju s društvenim mrežama. U tom slučaju podijelite s nama podatke o svom profilu. Dijeljeni osobni podaci ovise o postavkama platforme društvenih mreža. Naglašavamo da ove društvene mreže koriste svoje politike privatnosti.
Od nas se također može zahtijevati da vaše osobne podatke dostavimo trećim stranama kako bismo ispunili zakonske obveze (kao što je povrat prometne kazne nakon probne vožnje) ili administrativne ili pravne odluke.
5. KOJA SU VAŠA PRAVA
5.1 VAŠA PRAVA
Imate nekoliko prava prema propisima o zaštiti osobnih podataka:
Pravo na prigovor na obradu vaših osobnih podataka, pod uvjetom da imate razloge povezane s vašom konkretnom situacijom, i pravo zahtijevati ograničenje obrade vaših osobnih podataka, u nekim slučajevima kako je predviđeno propisima.
Pravo na prigovor bilo kakvom komercijalnom obavještavanju: u bilo kojem trenutku možete zatražiti da ne primate našu komunikaciju u vezi s našim ponudama, vijestima i događajima. Ovo se pravo može, posebice, ostvariti putem veze za odjavu u svakoj marketinškoj e-pošti. Također možete prigovoriti profiliranju.
Pravo na povlačenje vaše privole u bilo kojem trenutku, u svrhe za koje smo dobili vašu privolu, ne dovodeći u pitanje zakonitost obrade podataka koja se obavlja na temelju privole do njenog opoziva.
Pravo na informacije: imate pravo na jasne, transparentne i razumljive informacije o tome kako koristimo vaše osobne podatke i o vašim pravima. Ovaj dokument o 'politici privatnosti' primjer je toga.Pravo pristupa vašim osobnim podacima: imate pravo dobiti informacije u vezi s obradom vaših osobnih podataka (uključujući podatke koji se koriste, u koje svrhe itd.) i njihovu kopiju.
Pravo na ispravak: imate pravo ispraviti svoje podatke ako su netočni ili nepotpuni, unatoč našim naporima da ih održavamo ažurnima, što nam omogućuje da ispunimo svoju obvezu da imamo ažurne podatke o vama.
Pravo na prenosivost vaših podataka, tj., pod određenim uvjetima, pravo na primanje osobnih podataka koje ste nam dostavili, u strukturiranom, uobičajeno korištenom kompjuteriziranom formatu, te na njihovo prosljeđivanje trećoj strani ako je tehnički moguće.
Pravo na brisanje (ili pravo na zaborav): imate pravo na brisanje ili zaborav vaših podataka. Ovo pravo može biti ograničeno u svjetlu naših ugovornih ili zakonskih obveza (ugovor u tijeku) (osobito sprečavanje pravnog postupka).
Pravo na definiranje općih ili posebnih smjernica u vezi s određenim vrstama obrade, s obzirom na zadržavanje, brisanje i priopćavanje vaših osobnih podataka u slučaju vaše smrti. Ove smjernice možete promijeniti ili izbrisati u bilo kojem trenutku. Ove posebne smjernice možete podijeliti s nama pisanjem na donju adresu.
Konačno, imate pravo podnijeti pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP) na obradu vaših osobnih podataka. Potičemo vas da nas kontaktirate prije bilo kakvog zahtjeva kako bismo zajedno pokušali riješiti vaš problem.
5.2 KAKO OSTVARITI VAŠA PRAVA?
Kako biste ostvarili bilo koje od svojih prava ili u slučaju da se protivite obradi vaših osobnih podataka na temelju našeg legitimnog interesa, možete nam u bilo kojem trenutku poslati svoj zahtjev putem online obrasca koji se nalazi na www. dacia.hr ili na adresu pitajte.nas@dacia.hr.
Možete se odjaviti od primanja naših poruka u bilo kojem trenutku slanjem zahtjeva Renaultu, a također se možete odjaviti u bilo kojem trenutku u budućnosti putem poveznice koja se pojavljuje u podnožju svaki e-mail koji vam šaljemo.
Svoja prava možete ostvariti i poštom na adresu:
GA Croatia d.o.o.
Radnička cesta 47
10000 Zagreb
Možemo zatražiti određene informacije ili dokumente (osobni dokument, dokument o registraciji vozila) kada vas ne identificiramo ili ne identificiramo podatke o vašem vozilu.
Za sva pitanja u vezi s obradom podataka ili vašim pravima, ili u slučaju zloupotrebe vaših podataka molimo kontaktirajte ovlaštenu osobu za zaštitu podataka u GA Croatia d.o.o. na e-mail adresu: HR-Dacia-zop@grandautomotive.eu.
Ako dođe do kršenja zaštite vaših osobnih podataka koji mogu predstavljati visok rizik za vaša prava i slobode, o tome ćemo vas obavijestiti odmah, a po mogućnosti u roku od 72 sata.
Prilikom rješavanja pritužbi u vezi s obradom osobnih podataka koje ne možemo riješiti izravno sa vama, surađujemo s nadležnim regulatornim organima. Imate pravo na pravnu zaštitu. Možete kontaktirati Agenciju za zaštitu osobnih podataka (AZOP). Prije svake prijave molimo kontaktirajte nas kako bismo zajedno riješili vaš problem.
6. KAKO SE VAŠI OSOBNI PODACI ČUVAJU
Vaši osobni podaci pohranjeni su na sigurnim poslužiteljima. Uvodimo i zahtijevamo od naših procesora i partnera odgovarajuće mjere sigurnosti podataka i zaštite podataka u skladu s najnovijim tehnologijama.
Kada obrada osobnih podataka uključuje prijenos podataka, osiguravamo da se taj prijenos provodi pod odgovarajućim uvjetima koji osiguravaju odgovarajuću razinu zaštite, sigurnosti i povjerljivosti.
Kada se izradi digitalni račun, unos lozinke koja poštuje naše sigurnosne standarde je obavezan i dio je naše politike privatnosti. Vaša je odgovornost čuvati to u tajnosti.
Koliko je to moguće, vaši se podaci obrađuju u Europskom gospodarskom prostoru (EGP). Međutim, budući da se neki od naših pružatelja usluga ili njihovi obrađivači nalaze u zemljama izvan EGP-a, vaši osobni podaci mogu se obrađivati u tim zemljama. Neke od ovih zemalja mogu imati drugačije propise o osobnim podacima od onih u Europskoj uniji. U tom slučaju, (I) posvećujemo posebnu pozornost osiguravanju da se ovaj prijenos izvrši u skladu s primjenjivim propisima i (II) postavljamo zaštitne mjere koje osiguravaju odgovarajuću razinu zaštite vaše privatnosti i temeljnih prava (osobito korištenjem standardnih ugovornih klauzula Europske komisije). Na jednostavan zahtjev poslan na adresu navedenu u rubrici "Koja su vaša prava?" odjeljak, možemo vam pružiti više informacija o takvim prijenosima (osobito standardne ugovorne klauzule Europske komisije).
7. AŽURIRANJE POLITIKE PRIVATNOSTI
Redovito provjeravamo usklađenost naše Politike privatnosti. Naša Politike privatnosti može se mijenjati tijekom vremena. U skladu s ovom Politikom privatnosti, nećemo smanjiti vaša prava bez vaše izričite privole. Na ovoj internet stranici objavit ćemo sve izmjene ove Politike privatnosti, a u slučaju većih promjena pružit ćemo vam obavijest.
Verzija 04 / studeni 2021.
Ova nova verzija donosi velike promjene u odnosu na prethodnu verziju. Sadržaj je razumljiviji i opsežniji, opisuje sve uvjete koji reguliraju korištenje vaših osobnih podataka (osobito cijeli popis naših svrha). Obrada vaših osobnih podataka za povezane usluge i ugrađene aplikacije sada je uključena u ovu politiku. Nudimo vam nove informacije o profiliranju. Ova verzija također pruža veću transparentnost o primateljima vaših osobnih podataka, unutar ili izvan naše grupe.